VONSCH poskytuje bezkonkurenčný profesionálny komplexný záručný a pozáručný servis na celé spektrum svojich výrobkov. Kvalitné komponenty výrobkov a 72 hodinový test každého výrobku na reálnom motore alebo reálnej záťaži znižujú počet servisných zásahov na minimum. Záručné doby na jednotlivé výrobky sú často nad rámec zákona a po objednaní profylaktickej prehliadky resp. podpísaní servisnej zmluvy alebo programu komplexnej starostlivosti sú adekvátne predlžované. Naším cieľom je spokojný zákazník.
Nonstop linka technickej podpory VONSCH (+421 905 253 188) Poskytuje technické poradenstvo po 24 hodín sedem dní v týždni, prípadne sprostredkuje dohodnutie termínu opravy alebo servisného výjazdu, ktoré vykonávame štandardne počas pracovných dní v čase od 6:00 do 16:00. V rámci servisnej zmluvy je možné dohodnúť aj iné podmienky. Na tejto linke poskytujeme aj poradenstvo cez aplikáciu WhatsApp.
Záručná oprava sa vykonáva buď podľa uzavretej servisnej zmluvy (kde je možné dohodnúť aj opravy do 24 hodín, resp. menej), alebo v najbližšom možnom termíne po nahlásení, po dohode so zákazníkom. Spravidla je možný ihneď - maximálne do 3 pracovných dní. Servisný zásah VONSCH neznamená len „tradičný“ nástup na opravu, ktorý nič nevraví o vlastnej oprave, ale plné odstránenie závady, nakoľko servisné oddelenie disponuje ochotnými špecialistami a vybaveným skladom náhradných výrobkov, resp. náhradných dielov. Spôsob záručných opráv je popísaný v dokumentácii k výrobkom – štandardné frekvenčné meniče do výkonu 90 kW vrátane je potrebné doručiť do sídla firmy, k vyšším výkonom náš servisný technik s vami dohodne termín a spôsob záručnej opravy.
Pre vykonanie opravy musí vždy byť vyplnená Požiadavka na opravu.
Pozáručný servis je rovnako rýchly, kvalitný a dostupný ako záručný. Zákazníkovi sú ponúkané možnosti, z ktorých si môže vybrať a je mu naďalej poskytované bezplatné poradenstvo, nakoľko prvotná príčina chyby je veľmi často v prídavných zariadeniach, resp. technických súvislostiach a nie priamo na výrobku, ktorý chybu len signalizuje.
Preventívne prehliadky a profylaktický servis sa prevádza po dohode so zákazníkom na základe servisnej zmluvy alebo zmluvy o preventívnych prehliadkach v dohodnutých intervaloch.
Po dohode s klientom ponúkame školenia obsluhy zariadení, ale zároveň vieme Váš personál odborne vyškoliť v širších súvislostiach.
Vieme, že náš servis je našou silnou stránkou a sme naň právom hrdí.